DODGE CHALLENGER TRIM
Dodge Challenger SXT PLUS
SILNIK V6 3.6L – 305 KM
Dodge Challenger SCAT PACK WIDEBODY
SILNIK V8 6.4L – 485 KM
Dodge Challenger SRT HELLCAT
SILNIK V8 6.2L – 717 KM
Dodge Challenger SRT HELLCAT REDYEYE WIDEBODY
SILNIK V8 6.2L – 797 KM
Dodge Challenger SUPER STOCK
SILNIK V8 6.2L – 807 KM
ODKRYJ NA NOWO SWOJEGO CHALLENGERA
NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI
SWOJĄ MOC
KONTROLA STARTOWA
NIEZAWODNE HAMULCE
UKŁAD HAMULCOWY
Sportowy układ hamulcowy ma wentylowane przednie i tylne tarcze o przekątnej 12,6 cala. Jest to standardowe wyposażenie modelu Challenger SXT.
UKŁAD HAMULCOWY
Duże, przednie tarcze (13,6 cala) oraz zaciski poprawiają skuteczność hamowania. Dostępne standardowo w wersjach GT i R/T. Opcja Super Track Pak dodaje wydajne okładziny hamulcowe, aby zredukować zużycie hamulca w trudnych warunkach hamowania.
Z czterotłoczkowymi zaciskami Brembo i wentylowanymi tarczami hamulcowymi 14,2 cala (przód) i 13,8 cala (tył), Dodge Challenger R / T Scat Pack zapewnia drogę hamowania z 100-0 km/h w 36 m.
Standardowo przedni układ hamulcowy w Dodge Challenger SRT® Hellcat jest największym układem hamulcowym, jaki kiedykolwiek oferowano w pojeździe produkcji firmy Fiat Chrysler Automobiles. Wyposażony w tarcze Brembo o średnicy 390 mm (15,4 cala) z sześciotłoczkowymi zaciskami.
PRAWDZIWIE MUSCULARNY
TRAKCJI
Kontrola trakcji pomaga utrzymać przyczepność i stabilność poprzez zastosowanie ciśnienia hamowania na ślizgające się koła, jednocześnie zmniejszając moc silnika.
NAPĘDOWE
Napęd na tylne koła i rozkład masy wynoszący prawie 50/50 zapewniają ekscytujące wrażenia z jazdy. Podczas przyspieszania ciężar przesuwa się na oś napędową, przez co zwiększa się siła docisku i tym samym poprawia przyczepność.
ALUMINIOWA
W porównaniu do poprzedniej generacji lżejsze aluminiowe osie i obudowy pomagają zmniejszyć ciężar i tarcie
Z ZEWNĄTRZ
DZIEDZICTWEM
Od podświetlanych reflektorów Air-Catcher® po tylni spoiler, Dodge Challenger muskularnie oddaje hołd jego historycznemu DNA.
KLASYK
Od unikatowego otworu wlotu powietrza poprzez ogromne hamulce do kultowego kształtu karoserii, Dodge Challenger wzbudza nostalgię.
Wnętrze
WEWNĄTRZ
nieprzeciętna ŁADOWNOŚĆ
ŁADUNKU
WEWNĘTRZNA
KOMFORTOWA JAZDA
PRECYZYJNE WYKONANIE
Technologia
NA KAŻDYM KROKU
Technologia odróżnia liderów od naśladowców. Sprawia, że muscle cary są potężniejsze i oferują jeszcze lepszą radość z jazdy
SPOSÓB JAZDY
JAZDĘ
KOMPUTER POKŁADOWY
DŹWIĘKI WYSOKIEJ JAKOŚĆI
BEZPIECZEŃSTWO
TOCZENIA
TEMPOMAT
PARKVIEW®
BĄDŹ PRZYGOTOWANY
ZGNIOTU
RAMA
POWIETRZNE
W twojej obronie
HAMULCA
PRZEDNICH FOTELI
- Silnik V6 Pentastar VVT, pojemność 3,6L, moc 305 KM
- 8,4-calowy ekran dotykowy
- Dwustrefowa automatyczna kontrola temperatury
- Tylna kamera cofania Parkview
- Automatyczna skrzynia biegów
- Silnik HEMI® V8, pojemność 6,4 L, moc 475 KM
- Pakiet Widebody
- Opony 305 / 35ZR20 (107Y)
- Adaptacyjne zawieszenie tłumiące
- Sześciotłoczkowe hamulce Brembo
- Silnik HEMI® SRT V8, pojemność 6,2 L / moc 717 KM
- Pakiet Widebody
- Opony o wydajności 305 / 35ZR20 (107Y)
- Aluminiowe koła 20x11 cali
- Prędkość maksymalna: 315 km / h
- Silnik HEMI® SRT V8, pojemność 6,2 L / moc 797 KM
- Sześciotłoczkowe przednie hamulce Brembo Performance
- 0-100 km/h (60 mph) w 3,4 sekundy
- Prędkość maksymalna: 327 km / h
- Silnik HEMI Hellcat V8, pojemność 6,2 L, moc 807 KM
- Wyposażony w 315 / 40R18 Nitto NT05R 102W
- Automatyczna 8-biegowa skrzynia biegów
- od 0 do 60 mil / h w 3,25 sek